Reklamační řád
Reklamace
Veškeré reklamace je možno uplatňovat buď telefonicky, osobně, a e-mailem nebo písemně na adrese provozovatele (Jana Mládková). Pokud chcete, abychom Vás kontaktovali telefonicky, udejte prosím telefon a čas, kdy budete k zastižení. Náš pracovník se s Vámi obratem spojí a dohodne způsob vyřešení reklamace.
Zboží lze reklamovat jakkoli i osobně u prodávajícího dle obchodních podmínek na adrese:
Jana Mládková Galamoda
Poděbradova 256
537 01 Chrudim
Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
V souladu se zákonem č. 40/1964, § 53, odst. 7 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:
1) kupující odešle vyplněný vložený vratkový list, nebo na e-mail na adresu galamoda11@seznam.cz (popř. dopis na adresu provozovatele) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo účtu. Datum a podpis, telefonní spojení.
2) kupující doručí zboží zpět na adresu společnosti Poděbradova 256 537 01 Chrudim.
3) zboží nemusí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností (např. nošení, praní).“
Snížení vracené částky při znehodnocení vráceného zboží
V případě odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů má zákazník právo zboží vrátit, avšak odpovídá za případné snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím jiným způsobem, než je nutné k seznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.
Pokud zákazník vrátí zboží znečištěné, výrazně zapáchající (např. kouřem, kuchyňskými pachy, parfémem či jinými pronikavými odory) nebo jinak znehodnocené tak, že jej nelze bez další úpravy vrátit do prodejního stavu, je prodávající oprávněn snížit vracenou kupní cenu o náklady potřebné na uvedení zboží do původního stavu.
Za tyto náklady se považují zejména:
-
profesionální čištění,
-
praní,
-
odstranění zápachu,
-
další obdobné úkony nutné pro uvedení oděvu do prodejního stavu.
Výše nákladů je stanovena paušálně na 500,- Kč za jednu položku zboží.
Tato částka bude odečtena z vrácené kupní ceny před provedením refundace.
4) pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou.
5) finanční částku za zboží včetně poštovného budou kupujícímu vráceny bankovním převodem,
a to do 14 dnů od vrácení zboží.
Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů, spojených s vrácením zboží.
Pokud žádáte výměnu zboží za jinou velikost, barvu nebo z jiného důvodu, účtujeme poštovné 89,- Kč
Pokud reklamujete zboží na které je vázán dárek, zašlete jej včetně tohoto dárku. Na vyřízení reklamace si vyhrazujeme dobu 30 dnů ( § 19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele).
Upozorňujeme, že modely šité dle speciálních požadavků zákazníka, na jeho v objednávce udané - specifické míry, v jiných délkách, šířkách, jiné výstřihy, délky rukávů z jiných barev a materiálů, ostatních změn než je standardně v nabídce, nelze vrátit ani vyměnit a to v souladu s §1837 písmeno D občanského zákoníku. Tyto zakázkové modely můžeme po oboustranné dohodě 1x ZDARMA poupravit, účtujeme pouze poštovné 89,- Kč . Při zaslání výrobku zpět vždy uveďte své požadavky na úpravu.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Viz. § 616
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
Nevyzvednutá zásilka
V případě nepřevzetí zásilky / nevyzvednutí / zásilky na dobírku, bude kupující v rámci smírného řešení vyzván k úhradě ušlého poštovného / Občanský zákoník §544-545, zákon č.40/1964 Sb /. V případě že toto kupující neuhradí do 7 dnů od výzvy, bude mu účtována smluvní pokuta ve výši 700,-Kč jako náhrada poštovného a vzniklých administrativních nákladů, spojených se zbytečným vychystáváním, odesláním a opětovným příjmem zásilky / Občanský zákoník č.89/2012/. Platby za doporučený dopis. Na tuto pokutu bude kupujícímu zaslána faktura s termínem úhrady. Pokud k proplacení této faktury nedojde, bude tato pohledávka postoupena třetí straně k vymáhání, a to včetně všech nákladů s tím spojených.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Adresa pro odeslání při odstoupení od smlouvy a reklamaci: Jana Mládková Galamoda Poděbradova 256 537 01 Chrudim
PROVOZOVATEL:
Jana Mládková
Mentour 18
538 63 Chroustovice
IČ: 11030836
DIČ: CZ6158030252
Úřad evidence: 360304 - Městský úřad Chrudim
KONTAKTNÍ OSOBA:
Jana Mládková
Mobil: +420 777 307 136
Světluše Konečná
Mobil: +420 602 180 585
E-mail: galamoda11@seznam.cz
