Reklamační řád
Reklamace
Veškeré reklamace je možno uplatňovat buď telefonicky, osobně, a e-mailem nebo písemně na adrese provozovatele (Jana Mládková). Pokud chcete, abychom Vás kontaktovali telefonicky, udejte prosím telefon a čas, kdy budete k zastižení. Náš pracovník se s Vámi obratem spojí a dohodne způsob vyřešení reklamace.
Zboží lze reklamovat jakkoli i osobně u prodávajícího dle obchodních podmínek na adrese:
Jana Mládková Galamoda
Poděbradova 256
537 01 Chrudim
Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
V souladu se zákonem č. 40/1964, § 53, odst. 7 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:
1) kupující odešle e-mail na adresu objednavky@galamoda-xxl.cz (popř. dopis na adresu provozovatele) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo účtu. Datum a podpis, telefonní spojení.
2) kupující doručí zboží zpět na adresu společnosti Poděbradova 256 537 01 Chrudim.
3) zboží nemusí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi
4) pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou.
5) finanční částku za zboží včetně poštovného budou kupujícímu vráceny bankovním převodem,
a to do 14 dnů od vrácení zboží.
Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů, spojených s vrácením zboží.
Pokud žádáte výměnu zboží za jinou velikost, barvu nebo z jiného důvodu, účtujeme poštovné 89,- Kč
Pokud reklamujete zboží na které je vázán dárek, zašlete jej včetně tohoto dárku. Na vyřízení reklamace si vyhrazujeme dobu 30 dnů ( § 19 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele).
Upozorňujeme, že modely šité dle speciálních požadavků zákazníka, na jeho v objednávce udané - specifické míry, v jiných délkách, šířkách, jiné výstřihy, délky rukávů z jiných barev a materiálů, ostatních změn než je standardně v nabídce, nelze vrátit ani vyměnit a to v souladu s §1837 písmeno D občanského zákoníku. Tyto zakázkové modely můžeme po oboustranné dohodě 1x ZDARMA poupravit, účtujeme pouze poštovné 89,- Kč . Při zaslání výrobku zpět vždy uveďte své požadavky na úpravu.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Viz. § 616
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
Nevyzvednutá zásilka
V případě nepřevzetí zásilky / nevyzvednutí / zásilky na dobírku, bude kupující v rámci smírného řešení vyzván k úhradě ušlého poštovného / Občanský zákoník §544-545, zákon č.40/1964 Sb /. V případě že toto kupující neuhradí do 7 dnů od výzvy, bude mu účtována smluvní pokuta ve výši 700,-Kč jako náhrada poštovného a vzniklých administrativních nákladů, spojených se zbytečným vychystáváním, odesláním a opětovným příjmem zásilky / Občanský zákoník č.89/2012/. Platby za doporučený dopis. Na tuto pokutu bude kupujícímu zaslána faktura s termínem úhrady. Pokud k proplacení této faktury nedojde, bude tato pohledávka postoupena třetí straně k vymáhání, a to včetně všech nákladů s tím spojených.
Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Závěrečná ustanovení
1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Adresa pro odeslání při odstoupení od smlouvy a reklamaci: Jana Mládková Galamoda Poděbradova 256 537 01 Chrudim
PROVOZOVATEL:
Jana Mládková
Rooseveltova 780
537 01 Chrudim
IČ: 11030836
DIČ: CZ6158030252
Úřad evidence: 360304 - Městský úřad Chrudim
KONTAKTNÍ OSOBA:
Jana Mládková
Mobil: +420 777 307 136
Světluše Konečná
Mobil: +420 602 180 585
E-mail: info@galamoda-xxl.cz